понеділок, 26 березня 2012 р.

Модуль 1. Рефлексія

Сьогодні, 26 березня 2012р., я розпочала проходити навчання на тренінгу 10 -тої версії Іntel "Навчання для майбутнього".
Модуль 1 допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
Я хочу створити та впровадити у викладанні хімії проектів , які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні мої цілі з відповідними цілями учнів.
Я хочу допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в конкретному одному проекті.
Я сьогодні усвідомила, що не можна навчити - можна навчитися, якщо є бажання.
Вчитись можна за допомогою ресурсів, якими є: сайти, електронні довідники.
Мала змогу сьогодні дізнатись що таке оцінювання потреб учнів і як використовувати при учінні хімії.

1 коментар:

  1. Супер!! Майже всі речення починаються з "Я". - бальзам на рани!! І цілями своїми поділилися! Спробуйте ще написати, що Вам дається легко, а що складніше і проаналізувати - ЧОМУ?
    Успіхів і натхнення!!!
    Щиро,
    Ніна Д.

    ВідповістиВидалити